KÓŁKA ZAINTERESOWAŃ I ZAJĘCIA POZALEKCYJNE

W SZKOLE PODSTAWOWEJ WIELKIM PODLESIU

W ROKU SZKOLNYM 2022/2023 

Rodzaj zajęć

Klasa

Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze

II

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

„0”

Zajęcia specjalistyczne korekcyjno-kompensacyjne

I

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

II

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

III

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

IV

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

V

Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

VI

Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

VII

Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne

VIII

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

VIII

VII

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

I

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

IV

V

Zajęcia rozwijające umiejętność

 pisania (kaligrafia)

I

Zajęcia muzyczno-ruchowe

IV-VI

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

IV-V-VI

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

VII

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

VIII

Zajęcia z pierwszej pomocy

0 - VII

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

VII

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

VIII

Zajęcia testowe z matematyki

VIII

Samorząd uczniowski

 

Rewalidacja indywidualna

II

Rewalidacja indywidualna

VIII

Kółko kronikarsko-filmowe

VIII

Zajęcia teatralne

IV-VIII

Zajęcia rozwijające teatralne

VII

Zajęcia wychowania komunikacyjnego

IV-VIII

Logopedia

„0”

I

II

III

IV

Zajęcia sportowe

II

Zajęcia sportowe z programu

“AKTYWNY POWRÓT DO SZKOŁY”

III

Zajęcia sportowe z programu

“AKTYWNY POWRÓT DO SZKOŁY”

IV

Zajęcia sportowe z programu

“SZKOLNY KLUB SPORTOWY”

V-VI

Zajęcia sportowe z programu

“SZKOLNY KLUB SPORTOWY”

VII-VIII

Liga Ochrony Przyrody (LOP)

IV-VII

 

Szkolne Koło Wolontariatu

ogół

Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne

kl.

„0”-VIII

 

Zajęcia rozwijające kreatywność

III

Zajęcia rozwijające umiejętność czytania ze zrozumieniem

II

Konwersatorium z języka niemieckiego

IV-VIII

Zajęcia rozwijające kreatywność

VIII

Używamy plików cookies
Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka).
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie.
W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm
w ustawieniach swojej przeglądarki.